Black Red White - opinie o meblach: sklep Bemowo Warszawa

Black Red White reklamuje się z hasłem "najchętniej kupowane meble w Polsce". Myślę że nawet nie jest to określenie na wyrost. Wystarczy popatrzeć na nowo wybudowanych osiedlach na kartony w śmietnikach. Połowa z nich to BRW (Black and White).


Meble BRW zdobyły popularność dzięki cenom które są "ludzkie", przyzwoitej stylistyce i przewidywalnej jakości. To oczywiście moja prywatna opinia a nie reklama.

Posiadam kuchnię BRW Sentima zbudowaną w roku 2004. Kuchnie składałem sam w/g zamówienia ze zwykłego salonu. Jakie mam spostrzeżenia:

  • Montaż jest prosty i każdy sobie poradzi bez narzędzi. Im więcej szafek zmontujesz tym szybciej i prościej przebiega praca
  • W meblach są śrubki, kleje, kołki itp. Wszystko co do sztuki i masz to jak w banku. Nie potrzeba żadnych ekstra zakupów
  • Skrzynie mebli są z płyty wiórowej, tak samo jak w drogich meblach a fronty wybierasz jak chcesz
  • Nie mam żadnych problemów z kuchnią, nic się nie odkleja nic się nie psuje
Zdjęcia są z Salonu meblowego na Warszawskim Bemowie (budynek Tesco)

Meble - Black Red White

ul. Górczewska 212/226 (TESCO) 01-460 Warszawa

tel.: (022) 637 87 00

Black Red White i ich hasło reklamowe - najchętniej kupowane meble w Polsce. Salon meblowy na Warszawskim ... *
Meble Black Red White w Warszawie

Komplety wypoczynkowe, Kanapy i narożniki. Nie koniecznie te najdroższe,ale przeciętne meble dla ... *
Komplety wypoczynkowe

Stół do jadalni oraz zabudowa pokoju. Mimo niewysokich cen meble wyglądają estetycznie.Stół i ... *
Stół do jadalni i krzesła

Kanapy i wersalki według uznania. Akurat na poniższym zdjęciu żadna nie pasuje do stylu który preferuję. ... *
Wersalka do spania

Meble kuchenne BRW - opisnie. Właśnie - jakie są te meble. Użytkuję kuchnię BRW Sentima (styl ... *
Opinie o meblach kuchennych Black Red White

Salony BRW w Warszawie. Oprócz tego salonu polecam również duży salon BRW w CH JUPITER. Dobry sklep ... *
Sklepy BRW Warszawa

BRW sklep - godziny otwarcia. Podany adres jest pewnie adresem spółki gdyż prezentowany sklep jest ... *
Godziny otwarcia sklep meblowy

Zobacz równieź:

15-06-2007

Komentarze, opinie, forum
  • rav 22-07-2008 11:07
    brak śrubek "r6" śmiechu warte...
  • Scouse 21-11-2008 18:11
    Napisales :

    Wystarczy popatrzeć na nowo wybudowanych osiedlach na kartony w śmietnikach. Połowa z nich to BRW (Black and White).

    gdzie BRW znaczy - Black Red White .....
  • anka 11-12-2008 14:12
    Ja mam w całym mieszkaniu meble BRW.Niestety nie jestem zadowolona z mebli kuchennych.Mam meble z lini modern o frontach telesto.Po 2 latach zaczęła odklejać się okleina z frontów.Najbardziej obawiam się,że po takim czasie nikt nie uzna mi reklamacji co wiąze się z dodatkowym kosztem dla mnie,gdyż dotyczy to kilku szafek.
  • allure 08-03-2009 15:03
    prawda jest taka, że są to jedne z najtańszych mebli na rynku, o nawet ciekawej stylistyce. Zatem - coś, za coś...
    Jeżeli pod kilku latach wyjdzie to i owo, nie będę płakać. W końcu za wszystkie meble do salonu BRW, u innego producenta mam tylko jedną szafkę.
  • danka 02-04-2009 19:04
    Uchwyty przy frontach,to jakaś atrapa,pękają przy montowaniu.Najgorsze jest to,że nic nie mogę z tym zrobić. W sklepie wymienili mi na nowe,ale takie samo gu..o .Pan,który załatwiał moją ,trwającą 2-mce sprawę powiedział,że najlepiej będzie jak kupię sobie inne okucia.No i meble kuchenne kosztowały mnie o 70 zł. więcej.
  • Adam 02-04-2009 20:04
    A ja kupilem meble BRW i nie było przy nich uchwytów, o ile wiem sprzedawane są same szafki. Więc sobie wybrałem takie jak mi sie podobały i jestem zadowolony. Moze tez masz uchwyty z innej firmy a nie z brw??
  • Mariusz35 16-04-2009 10:04
    Witam ja kupiłem meble BRW w sklepie Entier z Piaseczna.
  • poll 28-06-2009 09:06
    Dramat niestety kupiłem do całego mieszkania meble z brw z każdym jest jakiś problem komoda mi się rozleciała ponieważ jakość sklejki był taki, że poprostu się rozwarstwiła nie polecam
  • golopo 18-08-2009 17:08
    Ja mam również kuchnię z BRW i nie jestem zadwolona .Nie było jeszcze roku , a już odeszła okleina z frontu .Dobrze , że były jeszcze na gwarancji.Ale gdy gwarancja minęła znowu odeszła okleina z tego samego frontu i teraz musiałam już płacić .Około 80.00 zł .Za trzecim razem zamówiono mi zły front otwory były nie tam gdzie trzeba i tlumaczono się , że to nie ich wina bo zmieniła się produkcja .Nie polecam mebli z BRW ,
  • jacek 10-09-2009 17:09
    Zamówiłem mebelki, pani z obsługi klienta dwa razy potwierdzała termin dostawy i nie przyjechali, na kolejny termin dostawy dostałem "bonusa" - darmowe wniesienie - i też nie przyjechali, chyba popełniłem błąd zamawiając u nich meble. W dniu terminu pierweszej dostawy wywaliłem łóżko aby zrobić miejsce na nowe noi teraz śpię z żoną na podłodze :))))
  • Daniel 10-09-2009 20:09
    Jedyne co mogę powiedzieć to to iż w 90% przypadków wina leży po stronie złego montażu
  • michał 19-11-2009 20:11
    ciekawi mnie fakt że opinie dotyczące tego samego mebla sa tak podzielone. Jedni sa zadowoleni a innym się wszystko rozpada i odkleja. Jak to możliwe? może faktycznie lepiej wydac kilka złotych na montaż niż samemu popsuc a winą obciążać producenta. Sam montuję te meble od kilku lat i wiem jakie ludzie popełniają błędy podczas montażu.
  • ignor 20-12-2009 14:12
    Też zamawiałam meble w Warszawskim salonie BRW. Miałam je mieć w ciągu 8 tygodni od złożenia zamówienia. Po 8 tygodniach nawet nie otrzymałam telefonu z informacją co się dzieje z moim zamówieniem. Dodzwonić się nie można było, a w sklepie nikt nie potrafił mi udzielić informacji co dzieję się z moim zamówieniem. Porażka. Nie polecam...sklep BRW ul. Popularna Warszawa. Żałuje, że nie poszłam do sądu, straciłam 2 miesiące.
  • ewcia 12-01-2010 12:01
    kuchnie z brw szybko sie rozlatują,chyba są robione z tektury.a o meblach do pokoju nie wspomne.Kupiłam do dziecka ,szuflady niewytrzymały roku,a okleina sie pozadzierała jakby ją pies obrzarł
  • Daniel 15-01-2010 00:01
    Odpowiedz dla ewci:
    Trzeba trochę dbać o meble ale niestety jak dbasz tak masz
  • marian 16-01-2010 09:01
    piszecie cuda o meblach z brw .. lecz zapominacie o jednym że one sa dla ludzi a nie cwaniaczków... zachowujecie sie jak typowe mohery co leca na wczasy i pozniej reklamuja ze padał deszcz i chca zwrotu kasy ...lub jakbyscie kupili auto nowe i ciagle je rysowali o sciane i i ne przeszkody.... to do pani ewci co wypowiada sie powyzej.... o meble jak i pozostale rzeczy trzeba dbac.... Ps.... jesli kupujecie meble za pare stówek to nie wymagajcie by zachowywaly sie jak meble z litego drewna za kilka tyś..... ludzie zacznijcie myslec.. pozdrawiam
  • michell 24-01-2010 11:01
    witam.... marian ma racje... sklepy brw to oferta dla ludzi ze średniej półki co chcą mieć w miare fajny mebel za niską cene.... a jaak wiemy niska cena niska jakość,,,, ;) pozdrawiam
  • gosia 20-02-2010 11:02
    Niedrogie meble i dość ładne, więc chyba nie powinniśmy za dużo wymagać. Jednak ostatnio się zawiodłam, kupiłam komódkę z serii Vis a Vis. Ma 4 szuflady, dwie małe i dwie duże. Po złożeniu okazało się, że do dużych można włożyć dokładnie tyle samo, co do małych, gdyż w dużych tylko przednia część szuflady jest wysoka, sama szuflada duża jest równie płytka co szuflada mała :/ po prostu porażka. Zamiast tego wolałabym mieć 6 małych szuflad. Gratulacja dla osoby, która to zaprojektowała...
  • michał 21-02-2010 11:02
    Gosiu... po to jest ekspozycja żeby zobaczyć co się kupuje
  • NICK 08-03-2010 09:03
    Nie zgadzam, się jeśli uważacie, że niższa cena jest wytłumaczeniem na brak profesjonalizmu ze strony BRW oraz sprzedaż rzeczy, które są wadliwe i nie wytrzymują roku, to w takim razie mam nadzieję, że nie prowadzicie firmy.
  • NICK 08-03-2010 09:03
    Rozlatujących się mebli oraz brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony sprzedającego w momencie zgłaszania uwag nie ma dla mnie wytłumaczenia w niższej cenie. A niestety nie każdego stać na meble z litego drewna. I nie powinien być z tego powodu gożej traktowany.
    Ja osobiście mam kuchnię z BRW. Montaż oświetlenia odbył się dopiero pół roku po montażu kuchni, gdyż za pierwszym razem montażyści nie mieli ze sobą właściwych lampek. Ponadto nie został zamontowany profesjonalnie. W rezultacie do dziś działa jedna lampka, pomimo wielokrotnej wymiany żarówek. Od grudnia ubiegłego roku ni mogę się doprosić, aby to poprawiono pomimo dwóch wizyt w saqlonie i telefonicznych ponagleń. Wśród znajomych znam jeszcze kilka podobnych a nawet gorszych przypadków. Myślę, iż nie można tego wytłumaczyć żadną ceną.
  • Bojan 29-06-2010 22:06
    Czy brw ma tanie meble hmmm.
    ja zapłaciłem 8tyś,na razie się dobrze sprawują.Montowane przez ludzi którzy mi też robili remont.
    A co do brw to zapomnieli mi przesłać paru zawiasów.....oczywiście dosłali po kilku tyg.
    pisaliście że relingów nie dostaliście ja też bym nie dostał gdybym się sprzedającego nie spytał "czy relingi wchodzą w cenę szafek...."
    a co do przysłania mebli bardzo szybko bo wyrobili się wcześniej niż było planowane...
  • Kasia 11-08-2010 13:08
    No cóż, też nie ma dobrego zdania o meblach brw. Kupiłam dziecku niedawno szafę z możliwością wieszania ubrań, jednak po złożeniu jej okazało się, że producent przewidział jedynie otwory na półki, jednak półek w do szafy nie było. Po zgłoszeniu problemu do obsługi klienta okazało się, że jeśli chcę mieć półki to muszę je sobie oddzielnie kupić. To jakaś paranoja. Zapłaciłam za sam kadłub szafy, a na resztę trzeba dodatkowo wyłożyć pienądze. Dzikuję za takie zakupy.LUDZIE uważajcie na meble brw, bo kupując meble może się okazać, że nie będziecie mieli na czym swoich przedmiotów stawiać.
    Dobrze,że rowery sprzedają w komplecie z kołami i nie poddają tego pod dyskusję :)
  • mag 26-08-2010 17:08
    Zamowilam meble kuchenne z montazem w brw. W partii 11 szafek 3 niezgodne z zamowienie, brak wielu akcesoriow, na blat czekam juz 3 dzien po dostarczeniu bebli, wiec kuchnia rozgrzebana. Nikt w salonie nie jest w stanie cokolwiek mi powiedziec, wiec powinnam siedziec w domu i czekac. Gorszej obslugi i braku poszanowania klienta tak drastycznych dawno nie spotkalam. Unikajcie tej firmy.
  • Artur 28-08-2010 19:08
    Porażka - mój zakup to meble "Retro - zielona sosna". Ładny design, cena, już nie pamiętam , ale nie były tanie. Wykonanie i materiały - dno. Nigdy więcej!
  • Anek 21-09-2010 23:09
    My zamówiliśmy kuchnie z BRW... miała być gotowa 30siepnia. Dziś mamy 21 września i wciąż nie mamy frontów dwóch szafek :(

    Najgorsze jest to, ze panowie montażyści montują byle szybciej.

    Nie mogli włożyć do szafki piekarnika. Chcieli ją przerabiać (co oczywiście kosztuje) ale ostatecznie odkryli, że jest idealnie dopasowana.

    Wycieli dziurę na zlew bez zadnych konsultacji ale to już jestem w stanie przebolec.

    Niestety nawet w projekcie nie jest uwzględniany zapas, zeby front otwieranej szafki nie rysował ściany. U nas obnizyli drzwiczki a przy równoległej ścianie mozna palec włożyć, bo jest szpara. Łatwiej było pokręcić zawiasem niż przesunąć szafki.

    No i szafki górne są przesunięte względem dolnych o jakieś 1,5cm.

    Jutro składam reklamacje.
    W końcu to moje ciężko zarobione pieniądze.

  • magdar25 29-11-2010 18:11
    hmmm ja kupiła synkowi łóżko FIDA , no i niestety po 5 m-cach łóżko się załamało, środku deska pękła czekam już 2 tyg. ale nikt nie dzwoni, chyba się muszę przejechać do nich....szkoda słów na brw.
  • krzyś 08-12-2010 18:12
    sofa fida jest produktem firmy współpracujacej z salonami brw. nie jest to produkt BRW. jeśli jedzie sofa od producenta prosto do klienta sklep nie ma szansy na sprawdzenie jakości danego wyrobu. ale jak naj bardziej ponosi odpowiedzialność za jej naprawe, co wynika z okresu gwarancji. tak czy inaczej rozwiązuje problem, a za uczciwość zewnętrznych dostawców nie może ponosić odpowiedzialności.
  • Kudłaty 08-10-2011 11:10
    Mamy sporo mebli BRW, akurat kilkanaście lat temu, gdy je kupowaliśmy były synonimem czegoś nowego, ładnego i modnego. Design mają fajny ale są bardzo masywne i mało pakowne. Do tego ta masywność nie idzie w parze z trwałością. Uchwyty to jakiś żart, rozlatują sie najdalej po roku, wcześniej schodzi z nich wzór/farba. Prowadnice w szufladach komody wymieniałem jakieś 3-4 razy, na razie nie mam siły na następną wymianę, gdyż te ostatnie okazały się mieć otwory w innych miejscach, musiałem przerabiać szuflady. Okleina z drzwi barku odkleiła się po 2 latach. Tak ni z gruchy ni z pietruchy. Dzisiaj jadę znowu po uchwyty i z tymi drzwiami od barku, może coś z tym zrobią. Nie polecam tych mebli, to po prostu g... owinięte w ładny papierek. Te meble nie były tanie ale tez nie jakieś super drogie, jednak uważam że przyzwoitość i dbałość o markę nakazuje przykładać sie do montażu i produkcji a nie wypuszczać badziewie w którym okleina odpada.
  • Batman 26-01-2012 21:01
    Uszkodzenie w transporcie, na wymianę części: kawałek deski czekam już 2 m-ce ! Na maile nie odpowiadają bo jak twierdza nie mają czasu: bardzo dużo reklamacji segregatory pękają w szwach. Meble b. delikatne, łatwo uszkodzić przy sprzątaniu.
  • IKA 05-09-2014 10:09
    TRAGEDIA!!!!!!!!! Nie polecam salonu na Górczewskiej! Złożyłam zamówienie miało być zrealizowane w ciągu 7 dni. Czekałam 21 dnia! Personel aboslutnie niekompetentny!
  • IKA 05-09-2014 10:09
    Dodam jeszcze, że nie sposób się dodzwonić do salonu na Górczewską! MASAKRA! dzwoniłam non stop od 10.30-11.40. Po ponad godzinie, ktoś łaskawie odebrał telefon i poinormował mnie, że NIE MA CZASU mi sprawdzić terminu realizacji i mam czekać na sms! ZASTANÓWCIE SIĘ KILKA RAZY ZANIM TAM ZAMÓWICIE!
  • Grzegorz Krzyżanowski 21-12-2015 22:12
    Drodzy Państwo. Zachęcam wszystkie osoby, które miały problemy z firmą BRW ( ja też ), o kontakt na planette@go2.pl . Proszę o bardzo krótkie info o problemie i numerze zamówienia z faktury, a także imieniem i nazwiskiem kierownika salonu BRW, w którym były zgłaszane reklamacje, nie starszym niż 24 miesiące od dostarczenia, na adres. Pozdrawiam wszystkich niezadowolonych. Niezadowolony Grzegorz. Ale już zadowolony i kierownik będzie zwolniony.
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoją opinię:

Nick:

Treść: